Nástroje pro tvorbu klíčových slov

Optimalizovat stránku na daná klíčová slova zkrátka není jednoduchá záležitost a samotný výběr vhodných klíčových slov bývá leckdy umění. K tomu vám mohou pomoci různé nástroje pro tvorbu klíčových slov.

Hledání klíčových slov

Na internetu můžete najít spoustu nástrojů, pomocí kterých snadno zjistíte, co lidé nejčastěji hledají. Ty nejznámější a nejpoužívanější si nyní krátce popíšeme.

Plánovač klíčových slov od Google AdWords

Nástroj od společnosti Google, který je dostupný po bezplatné registraci do jejího inzertního systému AdWords. Je to jeden z nejužívanějších nástrojů pro vyhledávání klíčových slov, který dokáže vyhledat i podobné fráze, přibližný objem měsíčního vyhledávání a konkurenčnost daného slova. Vybraná klíčová slova si pomocí tohoto nástroje můžete vyexportovat i do Excelu.

Nástroj najdete na adrese https://adwords.google.cz/KeywordPlanner.

Návrh klíčových slov od Sklik.cz

Nástroj od české internetové firmy Seznam.cz, který je dostupný po bezplatné registraci do inzertního systému Sklik.cz. Pro všechna navržená klíčová slova poskytuje několik následujících metrik a praktických ukazatelů:

  • Hledanost - měsíční průměr počtu uživatelských dotazů pro dané klíčové slovo ve Vyhledávací síti vypočítáván za období posledních dvanácti měsíců
  • Roční trend - grafická reprezentace trendu hledanosti klíčového slova za období posledních dvanácti měsíců
  • Konkurence - jaký je zájem o inzerci na konkrétní klíčové slovo
  • Průměrná cena - průměrná reálná cena za proklik na dané klíčové slovo

Nástroj najdete na adrese https://www.sklik.cz/navrh-klicovych-slov.

Google Trendy

Nástroj opět od společnosti Google umožnující zobrazit popularitu vyhledávaných dotazů napříč zeměpisnými regiony a jazyky uživatelů. Z tohoto nástroje si také můžete vyexportovat data do tabulkového formátu, například pro Excel.

Nástroj je veřejně dostupný na adrese http://www.google.com/trends/.

Statistiky hledanosti od Seznamu

Veřejně dostupný nástroj pro statistiky hledanosti dotazu má i český Seznam.cz. Stačí do vyhledávače Seznamu zadat určitou frázi a poté kliknout na odkaz Statistiky hledanosti, nacházející se ve spodní části stránky. Nástroj zobrazuje denní a týdenní objem hledanosti přesné i rozšířené shody.

Statistiky hledanosti dotazu "slovo" najdete na adrese http://search.seznam.cz/stats?q=slovo.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
Rozumím